Wciśnij klawisze CTRL + F aby przeszukać stronę.
Kursy maturalne przeznaczone są dla osób bardziej zdyscyplinowanych i potrafiących wykorzystać zdobyte na zajęciach informacje dla własnej systematycznej praktyki.
Aby kursy przyniosły pożądany efekt, uczeń po każdych zajęciach powinien kilkakrotnie powtórzyć omówioną teorie,
a następnie rozwiązać samodzielnie stosowną ilość zadań sprawdzających.
Testy oraz zadania zostały tak opracowane, aby umożliwić skontrolowanie zakresu przyswojonej wiedzy oraz wpoić odpowiednie przyzwyczajenia i umiejętności logicznego myślenia.
Zajęcia odbywają się w grupach małych (3 – 5 osób) lub dużych (10 – 15 osób).
Kursy są organizowane tylko w przypadkach, gdy zbierze się optymalna ilość chętnych.
Proponuję do wyboru trzy rodzaje kursów przygotowujących do matury - z dodatkowym podziałem na zakres podstawowy i rozszerzony.
Kursy maturalne nie są dobrym rozwiązaniem dla osób mających problemy z nauką i zaległości w szkole – wówczas bardziej efektywne okazują się korepetycje, które można dostosować do poziomu wiedzy ucznia.
Płatność za kursy następuje z jedno- lub dwumiesięcznym wyprzedzeniem za cały okres
- patrz CENNIK.
Incydentalne nieobecności na kursach można nadrobić dodatkowymi korepetycjami z matematyki.
Standardowe kursy maturalne z matematyki powinno się rozpoczynać z początkiem roku szkolnego (wrzesień, październik). Powyższe kursy oferują optymalne tempo zajęć – 135 minutowe spotkania odbywają się raz w tygodniu. Systematyczne ćwiczenia pozwalają na przyswojenie materiału kursu na wysokim poziomie efektywności bez uszczerbku dla zajęć szkolnych. Pełny kurs obejmuje 24 spotkania po 3 godziny lekcyjne (3 x 45 min = 135 minut), co łącznie daje 72 godziny lekcyjne nauki.
Intensywne kursy maturalne z matematyki rozpoczynamy z początkiem stycznia. Są one przeznaczone dla osób, które dopiero teraz zauważyły konieczność przygotowania się do matury z tego przedmiotu. Intensywne kursy oferują przyspieszone tempo zajęć – 135 minutowe spotkania odbywają się dwa razy w tygodniu.
Systematyczne i częste ćwiczenia pozwalają na przyswojenie materiału kursu – często jednak kosztem mniejszej efektywności zajęć szkolnych. Uczeń zostaje „zmuszony” do intensywnej nauki w wyniku ograniczeń czasowych.
Pełny kurs obejmuje 26 spotkań po 3 godziny lekcyjne (3 x 45 min = 135 minut), co łącznie daje 78 godzin lekcyjnych nauki.
Ekspresowe kursy maturalne z matematyki rozpoczynają się z początkiem marca. Przeznaczone są dla osób, które w ostatniej chwili zdecydowały się na powtórkę materiału maturalnego. Wspomniane kursy oferują ekspresowe tempo zajęć – 135 minutowe spotkania odbywają się trzy razy w tygodniu.
Wiedza jest przekazywana systematycznie, ale tempo pracy wymaga sporego wysiłku i zaangażowania ze strony ucznia. Praktycznie w ciągu tygodnia przerabiamy zakres materiału przewidziany na okres około miesiąca. Należy również pamiętać i że w tym czasie uczeń przygotowuje się również do innych zajęć i ma na to o wiele mniej wolnego czasu. Pełny kurs obejmuje 25 spotkań po 3 godziny lekcyjne (3 x 45 min = 135 minut), co łącznie daje 75 godzin lekcyjnych nauki.