MATEMATYKA: KOREPETYCJE I KURSY

PRZYGOTOWANIE DO MATURY, EGZAMINÓW, SPRAWDZIANÓW,
KONKURSÓW, SESJI, NA STUDIA ... - Sosnowiec Dańdówka

MATEMATYKA: KOREPETYCJE I KURSY

PRZYGOTOWANIE DO MATURY, EGZAMINÓW, SPRAWDZIANÓW,
KONKURSÓW, SESJI, NA STUDIA ... - Sosnowiec Dańdówka

Kopiowanie i rozpowszechnianie publikowanych na stronach serwisu materiałów zabronione.
<<<  w razie problemów  
START CENNIK MATEMATYKA ULUBIONE KONTAKT
O mnie Korepetycje Kursy FAQ Terminarz
Start Cennik Matematyka Ulubione Kontakt Do góry © Copyright by ewwwe 2011
Kursy - rysunek

Kursy maturalne

Kursy maturalne przeznaczone są dla osób bardziej zdyscyplinowanych i potrafiących wykorzystać zdobyte na zajęciach informacje dla własnej systematycznej praktyki.

Aby kursy przyniosły pożądany efekt, uczeń po każdych zajęciach powinien kilkakrotnie powtórzyć omówioną teorie, a następnie rozwiązać samodzielnie stosowną ilość zadań sprawdzających.
Testy oraz zadania zostały tak opracowane, aby umożliwić skontrolowanie zakresu przyswojonej wiedzy oraz wpoić odpowiednie przyzwyczajenia i umiejętności logicznego myślenia.

Zajęcia odbywają się w grupach małych (3 – 5 osób) lub dużych (10 – 15 osób).
Kursy są organizowane tylko w przypadkach, gdy zbierze się optymalna ilość chętnych.

Proponuję do wyboru trzy rodzaje kursów przygotowujących do matury - z dodatkowym podziałem na zakres podstawowy i rozszerzony.

Kursy maturalne nie są dobrym rozwiązaniem dla osób mających problemy z nauką i zaległości w szkole – wówczas bardziej efektywne okazują się korepetycje, które można dostosować do poziomu wiedzy ucznia.

Płatność za kursy następuje z jedno- lub dwumiesięcznym wyprzedzeniem za cały okres - patrz CENNIK.
Incydentalne nieobecności na kursach można nadrobić dodatkowymi korepetycjami z matematyki.


RODZAJE KURSÓW

Proponuję trzy rodzaje kursów przygotowujących do matury:

  1. KURSY STANDARDOWE - wysoka efektywność - zajęcia raz w tygodniu przez 7 m-cy - od października.
  2. Standardowe kursy maturalne z matematyki powinno się rozpoczynać z początkiem roku szkolnego (wrzesień, październik). Powyższe kursy oferują optymalne tempo zajęć – 135 minutowe spotkania odbywają się raz w tygodniu. Systematyczne ćwiczenia pozwalają na przyswojenie materiału kursu na wysokim poziomie efektywności bez uszczerbku dla zajęć szkolnych. Pełny kurs obejmuje 24 spotkania po 3 godziny lekcyjne (3 x 45 min = 135 minut), co łącznie daje 72 godziny lekcyjne nauki.

  3. KURSY INTENSYWNE - dla spóźnialskich - zajęcia dwa razy w tygodniu przez 4 m-ce - od stycznia.
  4. Intensywne kursy maturalne z matematyki rozpoczynamy z początkiem stycznia. Są one przeznaczone dla osób, które dopiero teraz zauważyły konieczność przygotowania się do matury z tego przedmiotu. Intensywne kursy oferują przyspieszone tempo zajęć – 135 minutowe spotkania odbywają się dwa razy w tygodniu.
    Systematyczne i częste ćwiczenia pozwalają na przyswojenie materiału kursu – często jednak kosztem mniejszej efektywności zajęć szkolnych. Uczeń zostaje „zmuszony” do intensywnej nauki w wyniku ograniczeń czasowych. Pełny kurs obejmuje 26 spotkań po 3 godziny lekcyjne (3 x 45 min = 135 minut), co łącznie daje 78 godzin lekcyjnych nauki.

  5. KURSY EKSPRESOWE - zaniżona efektywność - zajęcia trzy razy w tygodniu przez 2 m-ce - od marca.
  6. Ekspresowe kursy maturalne z matematyki rozpoczynają się z początkiem marca. Przeznaczone są dla osób, które w ostatniej chwili zdecydowały się na powtórkę materiału maturalnego. Wspomniane kursy oferują ekspresowe tempo zajęć – 135 minutowe spotkania odbywają się trzy razy w tygodniu.

    Wiedza jest przekazywana systematycznie, ale tempo pracy wymaga sporego wysiłku i zaangażowania ze strony ucznia. Praktycznie w ciągu tygodnia przerabiamy zakres materiału przewidziany na okres około miesiąca. Należy również pamiętać i że w tym czasie uczeń przygotowuje się również do innych zajęć i ma na to o wiele mniej wolnego czasu. Pełny kurs obejmuje 25 spotkań po 3 godziny lekcyjne (3 x 45 min = 135 minut), co łącznie daje 75 godzin lekcyjnych nauki.